8 Aralık 2011 Perşembe

Site Tanıtımı - Bir Dolap Kitap


Yaklaşık 1,5 yaşından beri önce masaya kızımın yemek tepsisi gelir, tepsinin önüne en az 5-6 adet kitap dizilir. Ve onun seçtiği kitaptan başlarım okumaya. İlk zamanlar kitabın resimlerini bir an önce görmek isteyip sabredemediği ve minik elleriyle sayfaları açmaya çalıştığı için yazıları okumuyor, her sayfayı birkaç cümleyle özet geçiyordum.  Kızım da bir yandan kitabın resimlerine bakıyor bir yandan da ağzı bir karış açık bir şekilde benim anlattıklarımı dinliyordu. Ben de fırsat bu fırsat yemek dolu kaşıkları ağzına sıkıştırıveriyordum.
Daha sonraları sabah yuvaya gitmeden önce ballı sütü içerken, 2 yaş bunalımını atlatırken, uykuya dalarken hep kitap okuduk.  Ayrıca henüz okuma bilmediği için yeri geldiğinde kitabın satırları arasına  o günkü hoşa gitmeyen bir davranışı ile ilgili mesajları da sıkıştırma imkanım oluyordu.
Ben de kitap okumayı çok severim ve kızımın da iyi bir okuyucu olmasını isterdim hep.  Ama iyi bir okuyucu olmak bir yana kitapların hayatımızı bu kadar kolaylaştırabileceğini hiç tahmin edemezdim.
İşte bu sebeplerden dolayı kızım henüz 3,5 yaşında olmasına rağmen oldukça fazla sayıda kitabı var. 
İlk zamanlar kızımla beraber bir alışveriş merkezine gittiğimizde ilk ziyaret ettiğimiz yer büyük bir kitabevi oluyordu. Hemen çocuk kitaplarının olduğu bölüme yöneliyor ve incelemek istediği kitaplarla beraber rahat bir koltuğa kuruluveriyorduk. Seçtiği kitaplar –eğer yaşına uygunsa- kitapçıda tek tek okunuyor ve hangi kitabı alacağımıza karar veriyorduk. Ama bir süre sonra kitap alma sayımızın artması ve hem içerik hem de baskı yönünden daha kaliteli –yani daha pahalı- kitapları beğenmemiz beni internetten alışveriş yapmaya yönlendirdi. Artık bir kitapevine gittiğimizde kitapları inceliyor, not alıyor ve bir süre sonra da internetten alıyorum.
http://www.birdolapkitap.com/ isimli site  her gün bir çocuk kitabını oldukça detaylı bir şekilde tanıtıyor. Bu siteye üye olursanız her gün tanıttıkları kitap mesaj kutunuza geliyor ve kitapçıya gitmeden, vakit kaybetmeden çocuğunuza en güzel kitapları seçebiliyorsunuz.
Daha önceden sizlere   http://www.okuoku.com/ isimli siteden bahsetmiştim. İşte bu siteden de almayı düşündüğünüz kitapların siparişini veriyorsunuz.
Bir Dolap Kitap’ın yaratıcısı Banu ve Yıldıray’a sonsuz teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...