26 Eylül 2012 Çarşamba

Keçe ile Çocuğunuz ve Eviniz için Yapabileceğiniz Çalışmalar...

Ben bugüne dek keçe ile sadece kızıma ördüğüm bereleri süslemek için birkaç aksesuar yaptım ama yapmayı düşündüğüm çok şey var.

Hatta birçoğunu bir word dosyasında sakladım  fakat bu resimleri hangi siteden aldığıma dair herhangi bir bilgi yazmadığım için  ve buradan kaynak gösteremeyeceğimden yayınlayamıyorum.

Son zamanlarda çeşitli bloglarda gördüğüm birkaç basit keçe çalışması ise bunlar...



Keçeden bulut, yapım aşamalarını buradan  görebilirsiniz...



Pratik bir şekilde yapılan saç tokaları, yapım aşamalarını buradan  görebilirsiniz...



Keçeden papyon, yapım aşamalarını buradan  görebilirsiniz...



Öznurun kendi elleriyle yaptığı keçe süslemeli taçlar, yapım aşamalarını buradan  görebilirsiniz...



Plastik bardaktan Çilek sepeti, yapım aşamalarını buradan  görebilirsiniz...



Keçeden bozuk para cüzdanı, yapım aşamalarını buradan  görebilirsiniz...



Keçeden sabun kokulu  aksesuarlar, yapım aşamalarını buradan  görebilirsiniz...



Keçeden fincan tutacağı, yapım aşamalarını buradan  görebilirsiniz...



Keçeden parmak kuklaları, yapım aşamalarını buradan  görebilirsiniz...



Keçeden mini çantalar, yapım aşamalarını buradan  görebilirsiniz...




Bebek arabalarına el yapımı mobil, yapım  aşamalarını buradan  görebilirsiniz...


Maarifetli anneler için daha önceden yayınlanmış başka çalışmaları buradan  inceleyebilirsiniz...



9 yorum:

  1. Bu ara Gamze annede hastane yataginda kece ile harika seyler yaratiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ilacın yanı sıra en iyi tedavi insanın kendine bir hobi bulması ve birşeylerler kendini oyalaması...

      Sil
  2. Gerçekten paylaşımlarınız çok hoş..Bayıldım bloğunuza hem yaratıcı hemde faydalı paylaşımlarınız mevcut..
    ellerinize sağlık..bizim de kızımla bloğumuz var bekleriz ;)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim, ben de şimdi blogunuza baktım ve çok beğendim. Sizin de çok güzel paylaşımlarınız var.. Hemen hotmail adresimden üye oldum, tatlı Duru'ya öpücükler:)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler...
    keçeden benim de oyuncak yapma fikirlerim var ama henüz fikir aşamasında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekleşirse resimleriyle beraber blogda paylaşırsınız inşallah

      Sil
  5. ben bloğunuza izleyici olarak katılamıyorum google sürekli hata veriyo..tekrar deniycem..
    :(

    YanıtlaSil
  6. blogları sadece bloglar izleyebiliyor diye biliyorum, sizin adresiniz .com uzantılıydı yanlış hatırlamıyorsam. Ben de onun için hotmail yoluyla üye oldum, yeni yazılarınız hotmail adresime geldikçe okuyacam...

    YanıtlaSil
  7. benim adres com ama kullanıcı adı ve mailim gmail..şimdi oldu zaten bazen hata veriyor da :)

    YanıtlaSil

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...