10 Ekim 2012 Çarşamba

Eski Takıları Değerlendirmenin 7 Yolu

Artık kullanmadığınız küpe, kolye veya broşlarınızı ne yapıyorsunuz?

Şu aralar benim kullandığım veya kullanmadığım bütün kolyelerime kızım el koymak istiyor. En tatlı sesini kullanarak “Anne bu kolye benim olabilir mi” diye soruyor.

Ben eğer kendi yaptığım bir kolye ise ve içindeki yarı değerli taşları veya aksesuarları tekrar kullanmayı düşünüyorsam kolyeyi bozup, tekrar yapmak üzere saklıyorum.

Ama hiç bir zaman kullanmayacağımı düşünüyorsam birilerine veriyorum.

Eğer sizin de vermeyi düşündüğünüz takılarınız varsa, Our Fifth House onları nasıl değerlendirebileceğiniz hakkında yedi farklı proje  paylaşmış...

Ben en çok buzdolabı magneti ve ayakkabı klipsi projesini beğendim...

2 yorum:

  1. Üzüldüm çünkü daha geçen ay takı kutumu ayıkladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman aklımızın bir köşesine bu fikirleri yazalım, bir sonraki ayıklamada inşallah:)

      Sil

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...