17 Mayıs 2012 Perşembe

Bundan Daha Güzel Anneler Günü Kahvaltısı Olur mu?


Kızımla eşim Cumartesi akşamından sözleşip bana Anneler Günü’nde kahvaltı hazırlamaya karar verdiler.

Bana “aşağıda odada oturup bekle ve gel deyinceye kadar da yukarıya çıkma” talimatı verildiJ

Normal olarak eşim mutfakta hiçbir şeyin yerini bulamadı ama Allahtan bizim kız yanındaydı da, beraberce güzel bir sofra hazırlamışlar.

Bu arada alt tarafı kahvaltı, bunun bu kadar anlatılacak nesi var ki diyerek, bu olayı neden bu kadar abarttığım düşünülebilir.

Sekiz yıllık evli  ve dört yıllık çocuklu bir kadın olarak bendenize ilk defa eşi ve kızı tarafından kahvaltı hazırlandı. Eşim iyidir hoştur, özellikle içecek servisinde mükemmeldir, hazırlanmış yiyecekleri getirir götürür ama yiyecek hazırlama konusunda pek yetenekli ve hatta istekli değildir.

Onun için bu kahvaltının benim için ayrı bir anlam ve önemi vardı.

Ayrıca bu kahvaltı hazırlanırken bizim kız hem babasına yardım etmiş hem de oyun hamurları ile bana waffle, pizza, meyve, kurabiye ve dondurma hazırlamış...

Bundan daha güzel Anneler Günü hediyesi olur mu hiç?

Artık bu kahvaltı örneğinden güç alıp, önümüzdeki sene çıtayı biraz daha yükseltmelerini ve kahvaltıda haşlanmış yumurtanın yanı sıra daha yaratıcı birşeyler yapmalarını da isteyeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...