15 Şubat 2013 Cuma

Suyun Güncesi Beni Mimlemiş…


Sevgili Suyun Güncesi ile yaklaşık olarak aynı zamanlarda blog açtık ve birbirimizi izlemeye başladık. Bütün yazılarını, verdiği bilgileri, paylaştığı tecrübelerini, bahçesini, tatlı küçük kızının resimlerini ve hikayelerini severek okuyorum ve izliyorum.  

Suyun Güncesi beni geçen hafta mimlemiş ve sorduğu sorular çok zorduJ Epeyce bir araştırma yapıp, üzerinde çalışmam gerekti… Şaka bir yana iş yoğunluğumdan ve hastalıklardan ancak şimdi vakit bulup cevaplarımı yazıyorum ve ben de sevdiğim beş bloğu mimliyorum…
 

1.su mu, ateş mi, güneş mi olurdun? Neden?

Kesinlikle güneş olurdum… Her gün yeniden doğar, etrafımdaki her şeyi aydınlatır ve ısıtırdım (karanlık ve soğuk kalpleri bile)
 

2.taş olsan nerenin taşı olurdun?

Taş deyince aklıma hemen değerli taşlar geldi. Onun için ben kızımın boynundan hiçbir zaman çıkarmak istemeyeceği bir kolyenin taşı olmak isterdim. Hatta mutluluk ve cesaret duygularını arttırdığına inanılan tüm değerli taşların şahı, çok sevdiğim yakut taşı olmak isterdim.
 

3. neyin ve kimin karşısında, hangi durumlarda susarsın?

Susmak çoğu zaman kabullenmek gibi gözükse de aslında söylenecek bir sürü sözden daha fazlasını ifade eder benim için. Cahiller, çok şey biliyormuş gibi konuşan, sağda solda konuşmak için benim ağzımı arayan, haksız olduğu halde ısrar eden insanlar karşısında artık çoğu zaman susuyor ve daha huzurlu bir hayat sürüyorum.
 

4. kusur olsan nasıl bir "kusur" olurdun?

Karaktersiz olmak dışında her türlü kusur olabilirim. Yeter ki tekrarlamamak şartıyla o kusurum için özür dileyeyim ve karşımdaki insanı kırdıysam kendimi affettireyim.
 

5. küfür olsan ne olurdun? kime savrulurdun?

Karşımdaki kişiyi rahatsız etmediği sürece komik bir küfür olmak isterdim. Birce sanırım okulda öğrenmiş ve birgün bana “Anne, OHA çok kötü bir küfür, değil mi” diye sordu, heralde aralarında bu şekilde konuşmuş ve sonra OHA kelimesinin kötü bir söz değil de küfür olduğuna karar vermişler. Ve son zamanlarda bu kelimeyi de ara ara yerli yerinde, mimiklerini de kullanarak komik bir şekilde söylemeye başladı. Birkaç sefer de söyleme şekline dayanamayıp  güldüğüm için aramızda sanki komik bir şeymiş gibi kaldı. Onun için her ne kadar küfür olmasa da OHA  kelimesi olabilirim.
 

6. esir olsan neyin veya kimin esiri olurdun/olmak isterdin?

Hoşgörü ve sabrın esiri olmak isterdim. Çünkü bu aralar hem iş hem de özel hayatımda kapasitemin üstünde hoşgörü ve sabıra ihtiyacım olduğunu düşünüyorum.
 

7. bir suç olsan "nasıl" bir suç olurdun?

Bencil olmak isterdim. Hiç kimseyi, hiçbir şeyi düşünmeden pervasızca yaşamak isterdim.
 

8. topraktaki güç olsan o güçte ne yetiştirilirdi?

Zeytin dalının barışı ve zeytinin de bolluğu ve sağlığı simgelediğini düşününce özellikle zeytin ağacı yetiştirmek isterdim…
 

9. sayılmadığında ne hissedersin?

Önce üzülürüm ve kendime bakarım sebebi ben miyim diye…
 

10. bir "oyun" oynasan ne oynardın?

Evcilik oynardım

 
 

Benim mimlediğim beş blog ve sorularım….
 
 
 
 
 
 
 
1.     Alışveriş yapmayı sever misin?
2.     Alışveriş için nereyi veya hangi mağazaları tercih edersin?
3.     Alışverişi yalnız mı yapmayı tercih edersin yoksa fikir aldığın biri var mıdır?
4.     Stilini anlatır mısın?
5.     Tarzını takip ettiğin birileri var mı?
6.     Gardobunda en çok tercih ettiğin parçalar ve renkler nelerdir?
7.     2012-2013 kış sezonunda gardrobuna hangi parçaları ekledin?
8.     Takı sever misin ve genelde hangi takıyı ne tercih edersin?
9.     Spor yapıyor musun?
10.   Kendine evde veya dışarıda uyguladığın özel bakımlar var mı?

5 yorum:

  1. Beni mimlediğin için çok teşekkür ederim ancak ben mimlere cevap verme konusunda çok beceriksizim :( Kal geliyor yani.Ama kısaca şunu yazabilirim alışveriş konusunda berbatım, çok kararsız ama aynı zamanda da maymun iştahlıyım :) Tarzım da ruh halime göre değişir :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili annelereveçocuklarınaözel,
    mimlerimizin yanıt bulmasına mutlu olduk:) ne kadar yaratıcı, samimi, bir o kadar eğlenceli cevaplar...:)
    teşekkür ederiz
    Bu arada yağmurlar izin verirse zeytin ağaçlarımızı çoğaltacağız veeeeee madem siz de bir zeytin ağacı sevdalısısınız
    sizin adınıza da bir zeytin ağacı dikeceğiz :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz, biz de 3-4 sene önce altınoluk tarafından küçük bir zeytin ağacı getirip bahçemize (istanbul) ektik, ektiğimiz sırada üzerinde 8-10 tane zeytin bile vardı ama sonraki yıllarda onu bile vermedi, sadece ağaç olarak bahçemizi şereflendiriyor kendisi:)

      Sil
  3. teşekkür ederim,en kısa zamanda cevaplıycam inşallah...sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. nihayet cevaplayabildim...sevgiler..

    YanıtlaSil

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...