18 Mayıs 2012 Cuma

Mavibulut Yayıncılıktan Çocuklara “Artık Kendim Yapabilirim” Kitap Dizisi


Çocuklarda iki yaş bunalımı döneminde bazı konularda tutturmalar başlıyor.

“Ben alacağım, ben yapacağım, ben götüreceğim, ben ödeyeceğim”

Ben de o zorlu dönemde kızıma, kendine bir zarar verebilir düşüncesiyle “hayır, yapamazsın, alamazsın” demek yerine “hadi beraber götürelim, yapalım, ödeyelim” demenin daha iyi bir fikir olduğuna karar vermiştim.

“Artık Kendim Yapabilirim” serisinde de çocuklar gerektiğinde bir aile büyüğünden de yardım alarak bir işin üstesinden geliyorlar.

Seri de dört kitap var:

Artık Kendim Temizleyebilirim
Artık Kendim Tamir Edebilirim
Artık Kendim Pişirebilirim
Artık Kendim Yetiştirebilirim

Biri mutlaka çocuğunuzun ilgisini çekecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...