29 Temmuz 2012 Pazar

Kızım Mutlu Olsun Yeter...

Son günlerde 5,5 yaşında ilkokula başlama tartışmaları başlayınca, ben de bir sonraki sene kızımızı devlet okuluna mı yoksa özel okula mı göndermeli konusunu derin derin düşünmeye başladım.

Bu derin düşünmeler sonucunda hep dönüp dolaşıp geldiğim yer; okuyup da mezun olduğunda kızımın ne mühendis ne de doktor olmasını istediğimdi... Ben sadece O’nun güzel ahlak sahibi ve manevi değerleri gelişmiş biri olarak  mutlu ve keyifli bir hayatı olsun istiyorum...

Aşağıdaki yazı da bu düşüncemi destekler nitelikte geldi bana...



Ben beş yaşındayken, annem her zaman bana mutluluğun hayatın anahtarı olduğunu anlatırdı.

Okula başladığım zaman sınavda bana büyüyünce ne olmak istediğimi sorduklarında “Mutlu olmak istiyorum” yazdım.

Onlar bana soruyu anlamadığımı söylediler, ben de onlara onların hayatı anlamadığını söyledim.

John Lennon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...