9 Mart 2012 Cuma

Bu Haftasonu Akmerkez'de Çikolata Atölyesi'nde Buluşalım


Düzenlediği renkli ve öğretici etkinliklerle çocukların vazgeçilmezi olan Akmerkez'de bu hafta çok lezzetli bir atölye çocukları bekliyor!




Akmerkez'in küçük misafirleri; 10 Mart Cumartesi günü, modern ekipmanlarla çok sevdikleri çikolatayı önce eritecekler sonra birbirinden eğlenceli kalıplara dökerek şekil verecekler. Atölyenin sonunda ise yaptıkları çikolatalar paketlenip, onlara hediye edilecek.

10 Mart Cumartesi günü düzenlenen etkinlik, 14:00-16:00 saatleri arasında Akmerkez Food Court'da gerçekleştirilecektir

Akmerkez’de bu haftasonu “Çikolata Atölyesi” olduğunu öğrenince son dakika bir aksilik çıkmazsa kızımı bu etkinliğe götürmeye karar verdim. “Sinbad ve Adalar Prensesi” sanırım bir sonraki haftaya kalacak. 

Birkaç ay önce Akmerkez’de Çocuk Etkinlikleri kapsamındaki “Çerçeve Atölyesine” katılmıştık. Kızımın çok hoşuna gitmişti ve Atölye sonrası da Akmerkez’de değişik bir gün geçirmiştik. Kızım yeni aldığı fotoğraf makinesi ile bol bol fotoğraf çekmişti ve ben de ablamla rahat rahat mağazaları gezme imkanı bulmuştum.


O günden sonra bu atölyelere ara ara gidebileceğimizi düşünmüştüm ama bugüne kadar bir daha yolumuz Akmerkez’e düşmedi.


Şimdiye kadar kızımla  beraber böyle bir etkinlik yapmamıştık, çikolata eritip, şekil verme işlerini evin dışında bir yerde yapmak daha cazip geldi açıkçası.

1 yorum:

  1. akmerkezde duymadım hiç etkinlikleri yararlı bir paylaşımdı benim için emeğinize sağlık :)))

    YanıtlaSil

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...