22 Mayıs 2012 Salı

T. İş Bankası Yayınlarında Mutlu Suaygırı


Bir kitap bu kadar mı çok sevilebilir?

Bir önceki sene kitap fuarından aldığımızdan beri kaç kez okuduğumuzu hatırlamıyorum.

Müzik ve şarkı unsurunun da kitap okumada büyük bir önemi olduğuna inanıyorum.

Çünkü kitaptaki sevimli suaygırı şarkı söylüyor, kitapta şarkı sözleri var ama melodiyi sizin uydurmanız lazım. Çok yetenekli olmamama rağmen iki sene önce nasıl bir melodi uydurduysam kızımın çok hoşuna gitti ve bazen aklına geldikçe de söylüyor.

Kitabın konusu ise şöyle:

Bir zamanlar, suaygırı olduğu için hiç mutlu olmayan küçük bir suaygırı varmış.

Suaygırı olmak istemiyorum.
Yo! Yo! Yo!
Zebra ya da bufalo lo lo lo,
Ağaçta şarkı söyleyen maymuuun Suaygırı yerine maymuuun olsaaam...

Küçük suaygırıyla birlikte şarkı söyleyip, tropik ormanlardaki macerasına katılabilirsiniz.

Bu kitabı ilk defa okuduktan sonra kızıma “sen ne olmak isterdin” diye sormuştum,  o sıralar Hello Kitty takıntımız vardı, tabii ki “Hello Kitty” diye cevap vermişti. Ama yaşı ilerledikçe verdiği cevaplar da değişmeye başladı. Hele hele geçenlerde verdiği bir cevap vardı ki, aman Allahım dedim ve eridim bittim.

Cevap şöyleydi: “Ben hiçbir şey olmak istemiyorum anne, ben senin yanında olayım yeter”

Bu arada bazı kitaplardan yetişkinler de yeni yeni şeyler öğrenebiliyor. Mesela kitapta kuyruksüren diye bir hayvandan bahsediyor. Ben böyle bir hayvan olduğunu bile bilmiyordum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...