16 Temmuz 2012 Pazartesi

Çocuğunuzla Beraber Her Gününüz Parti Havasında Geçsin...

Havalar düzelip de artık kendimizi kapının önüne attığımızdan beri her akşamımız bir parti havasında geçiyor...

Bu parti olayı aslında aylar önce kızıma faydalı şeyleri yedirebilmek için benim uydurduğum bir yöntemdi ama bir süre sonra kendisi de çeşit çeşit parti isimleri uydurmaya ve bu olaydan heyecan duymaya başladı...


Bir iki ay önce de havalar ısınıp, dışarıda keyifli vakit geçirdiğimiz için de iştahımız pek bir açık ve keyfimiz yerinde.


Deliye hergün bayram derler ya, bize de hergüne bir parti adı uydurmak kalıyor...

Meyve partisi, köfte-makarna partisi, dondurma partisi, krep partisi, kuruyemiş partisi, kuru fasulye-pilav partisi...

Artık haftasonları havuza gitmeye başladığımızdan beri de tahmin edebileceğiniz gibi havuz başı partilerimiz de başladı ve sitede pek bir moda olduJ

Havuzda en fazla sabahtan 3-4 saat kalıyoruz ama neredeyse her havuzdan çıkışta mutlaka birşeyler yeniyor. Vazgeçilmezlerimiz arasında ev yapımı yoğurt, karışık kuruyemiş ve doğranmış karışık meyveler var.

Hele hele arkadaşlarla sohbet edilerek yenilen şeyler de pek bir tatlı oluyor...

Sitedeki bütün küçük çocuk anneleri de beni görüp yanlarında birşeyler getirmeye başlayınca havuzun tesisindeki büfe bana sinir olmaya başladı gibi geliyor... Ama o da tost, hamburger, patates kızartması ve bilumum zararlı içecekler dışında birşeyler satsın, ben ne yapayım...

Sizlere de keyifli ve bol partili akşamlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...