31 Ağustos 2012 Cuma

Geçen Hafta Posta Kutuma Düşen Yemek Tarifleri 6

Acaba bu hafta ne yemek pişirsem diye düşünenlere çeşit çeşit tarifler...



Erik Kompostosu 

Frozen Hot Chocolate 

Kahveli Kuplar

Dondurmamı kendim yaptım... 

Salma / Bir tatar yemeği 

Kadınbudu Köfte 

İftarda İçinizi Ferahlatacak Ev Yapımı İçecekler

Kayısılı Dondurma

IHLAMURLOTA MI? LİMONATA MI? KARIŞIK MEYVE SUYU MU İSTERSİNİZ? :)

MUZLU KREP

Nar ekşili, zeytinyağlı lahana sarması


Sizler bu yemek bloglarının ana sayfasını tıklayarak tüm tarifleri görebilirsiniz...


Daha önce paylaştığım yemek tariflerini buradan  görebilirsiniz.

2 yorum:

  1. really nice blog you have here, dear. keep up the great work! maybe you'll have a look on my blog as well, if you like :))

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba!
    ben geldim=)
    ne güzel bir blog burası
    sende uğra bana olur mu?
    hadi sevgiyle kal...=)

    YanıtlaSil

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...