12 Aralık 2012 Çarşamba

Mutfağını Değiştireceklere veya Değişiklik Yapacak Olanlara Öneriler...

Yaklaşık sekiz senedir biri bahçe katında biri üst katta olmak üzere iki küçük mutfağım vardı. Uzun yıllardır geniş ve kullanışlı bir mutfak hayali kuruyordum.

Bahçe katında yaptığımız tadilatla artık yaşam alanımız burası. Bu katta yer alan ve kendim çizip, marangozumuza yaptırdığımız açık mutfağımda artık çok mutluyum... Çamaşır makinemden, kurutma makinesine kadar tüm büyük küçük beyaz eşyalarım artık mutfağımda ve kilometrelerce uzunlukta iki tezgahım var.

Ayrıca açık mutfak olduğu için mutfağın hemen önündeki bölümü de oturma odası olarak düzenledik, aslında daha çok kızımın oyun odası da diyebiliriz. Bu oturma odasının konumu nedeniyle birbirimizi devamlı görebildiğimiz için hem kızım çok mutlu hem de ben.... Aynı zamanda ayrı bir salonum olduğu için bu oturma odasını devamlı toplama, düzenleme derdi yok, kızım gönlünce dağıtıp, istediği zaman toplayabiliyor....

Mutfağımı tasarlarken son aylarda birçok sitedeki mutfak örneklerini inceledim, tesadüfen denk geldiğim fikirleri bir yerlere not ettim... Bazılarının linklerini saklamışım, belki sizin de işinize yarayacak şeyler olabilir düşüncesiyle sizlerle bunları paylaşıyorum...

İlham alınacak Mutfak modelleri

Açık plan mutfaklar

küçük mutfak çözümleri

Mutfak dolaplarına kapak seçimi

mutfak aydınlatma örnekleri

Küçük Mutfaklar İçin Çözüm Önerileri

Dekorasyon konusunda daha önceden yayınlanmış yazıları  buradan inceleyebilirsiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...