18 Mart 2013 Pazartesi

Annelere Bilgilendirici Yazılar 34


İzlediğim bloglardan ya da sitelerden okuduğum bilgilendirici ve işinize yarayacak yazıları buradan takip edebilirsiniz… 

Eğer sizin de blogunuz varsa ve yazdıklarınızın diğer annelerin ilgisini çekeceğini ve bilgilendirici olacağını düşünüyorsanız mesaj gönderebilir veya yorum kısmına yazınızın linkini bırakabilirsiniz... 

Geçen hafta severek okuduğum ve yeni şeyler öğrediğim bilgilendirici yazılar...

 
 
 
Çocuklarda Öksürük Hangi Hastalıkların Habercisi

Bebeği Emzirmenin Sakıncalı Olduğu Durumlar

Bebeğinizi kitaplarla tanıştırın!

İşte tasarruf etmenin 74 yolu!

Bırakın çocuklar Başarsızlığı tatsın

Yılbaşı gecesi oynanabilecek kutu oyunları

Cildinizin dostu yiyecekler

Kreş mi, bakıcı mı? “Çocuk üç yaşına geldiğinde artık sosyalleşme çağındadır.”

Bebek Ne Zaman Sütten Kesilmeli

İştahsız çocuk annelerine öneriler

Bebek Gelisimi: Bebeğimi bırakıp işe başlamak için doğru zaman hangisi?

Çocuklarla Seyahat Oyunları

Bu diyetle hem zayıflayın hem güzelleşin

İstanbul Modern'de bir sabah

‘Doğa dostu aile’ olmak çok kolay

Hamilelik dönemi bebeğin zeka gelişimini etkiliyor

Patrice Karst, bu kitabı sevdiklerinden uzak olmaktan endişe duyan çocuklar için yazmış

Çocuklara Diş Fırçalama Alışkanlığı Nasıl Kazandırılır? 

Sağlıklı nesiller yetiştirmek için 9 temel ipucu

3 – 4 Yaş Çocuğun Hayal Dünyası

Çocuklar Çalışan Annelere Neden Tepki Koyar ?

İşte kışın ''gripsavar'' besinleri

Mekan Önerisi : Vizz Kids Play - Buyaka AVM

Çocuklarda özgüven-I

Çocuklarda Özgüven-II

Dünyaca ünlü emzirme uzmanı ''rahat emzirme''yi anlattı

Çocuklarda Sosyal Fobi “Bu bozukluk tipik olarak çocuklukta ya da erken ergenlikte başlar.”

''Bebeğimi Bırakıp İşe Başlamak İçin Doğru Zaman Hangisi

Dyt. Nilay Diyeti ile 2 Ayda 15 Kilo Zayıflamak İsteyenler Buraya

DİKKAT EKSİKLİĞİ HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU VE AİLELER

6-9 yaş arası çocuklar için uygun oyuncaklar

Hamilelik takibi için en iyi iphone uygulamaları

Bebek mamalarındaki davetsiz misafir

Anne olmasaydın anlardın!

Emzirmeyle ilgili karşınıza çıkabilecek sorunlar

FRANCK AND FISCHER ORGANİK OYUNCAKLAR

Emzirme nasıl sonlandırılmalı?

Kız ve Erkek Çocuğunun Psiko-Sosyal Farklılıkları


Daha önce paylaştığım yazıları  buradan görebilirsiniz.

 
 
 

4 yorum:

  1. Bir günden kısa sürede tuvalet eğitimi nasıl verilir? başlığını okuyunca gözlerime inanamadım, bu kitabın orjinal ismi de bu mu acaba?
    Artık çocukların tuvaletine de bu kadar iddialı müdahale pes doğrusu....
    Diğer yazılara da bakacağım en kısa zamanda, bunu bir sindireyim önce:) Bu yazı dizileri benim için çok anlamı, teşekkürler :)....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kitabın ismini ilk okuduğumda inamamıştım ama anneler bu konudan o kadar muzdarip ki, belki kitabı alıp okumak isteyen olabilir ve bir günde eğitim verilmese bile, kitabın içinden bir iki cümle bile işlerine yarayabilir diye burada paylaşmak istemiştim:)

      Sil
  2. Bana da yer verdiğiniz için teşekkür ederim. Diğer bağlantılara takıldım, çıkamıyorum bilgisayarın karşısından. Çok güzel bir derleme olmuş, sevgiyle kalın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim paylaşımlarınız için, sevgiler...

      Sil

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...