2 Şubat 2013 Cumartesi

Çocuklar İçin iPhone ve iPad'de Yapılması Gereken Temel Ayarlar…


Eğer siz de benim gibi teknoloji meraklısı değilseniz ve bu cihazları belli başlı şeyler için kullanıyorsanız eminim ilk aldığınızda güvenlik ayarlarından pek haberiniz yoktu. Ben de bu ayarları etrafımdaki insanların söylemesi  ve okuduklarım ile zamanla öğrendim ve uyguladım.


Geçenlerde Milliyet Gazetesinde “iPhone ve iPad'de gözden kaçan 5 temel ayar”  başlıklı bir yazı belli başlı ayarları yazmıştı ama daha sonra Online Anne’nin  “iPhone ve iPad’de Çocuk Güvenliği Ayarları”  başlıklı yazısını daha açıklayıcı ve tatmin edici bulmuştum.

Siz de bu yazıları okuduğunuzda belki hiç bilmediğiniz, kullanmadığınız ayarları öğrenecek ve uygulama imkanı bulacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...