7 Mart 2012 Çarşamba

Çocuğu Olan Olmayan Her Kadın "Anne Kaz" Sitesini Takip Etmeli

2008 yılında kızımı dünyaya getirdikten sonra yaklaşık 8 ay doğum izni kullandım. Sekiz ay boyunca da hem kızımla ilgilendim, hem de araştırıp, öğrenmek istediğim konuları da kitaplardan ve internetten araştırıp, bol bol okuma ve bilgilenme imkanım oldu. Doğumdan bir ay önce hem ev işleriyle hem de ben yokken kızım ile ilgilenecek olan bakıcı geldiği için de okuma ve araştırma konularına çok bol vaktim oldu.  

İşte bu araştırmaları ve okumaları yaparken karşıma çıkan ilk blog Anne Kaz idi.

Anne Kaz çocuklardan dekorasyona, yemek tariflerinden güzellik bilgilerine kadar birçok konuda yararlandığım bir blog oldu. Kendisi üç çocuk sahibi bir anne olup, 2010 yılında Türkiyenin En İyi Kadın Blogu ödülünü aldı.

Sizlerin de beğeneceğinizi umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...